|
1.
Úvodní ustanovení
Tyto
obchodní podmínky jsou platné pro nákup v internetovém obchodě
www.celofanove-archy.cz. Podmínky blíže definují a upřesňují práva a
povinnosti provozovatele (dále jen "Prodávající") a
zákazníka (dále jen "Kupující").
Prodávající:
Michala
Klencová
Sídlem: Nezdice 102, Nezdice, 334 01
Kontaktní adresa:
Nezdice 102, Nezdice, 334 01
IČ: 21219907
DIČ: CZ8459172051
Kontaktní telefon: +420 737 610 938
E-mail:
info@celofanove-sacky.eu
Prodávající JE PLÁTCEM DPH registrovaným
od 1.3.2024
2.
Objednávka zboží a uzavření kupní smlouvy
Pro
vytvoření objednávky kupující vybere druh zboží, uvede jeho
požadované množství, požadovaný způsob dopravy, způsob provedení
úhrady za zboží, řádně vyplní kontaktní formulář a objednávku
elektronicky odešle kliknutím na tlačítko "Odeslat
objednávku".
Před odesláním
objednávky bude vypočtena celková cena za zboží včetně souvisejících
poplatků. Cena zboží a služeb je platná v momentě odeslání
objednávky.
Odesláním objednávky kupující
stvrzuje, že se seznámil s uvedenými obchodními podmínkami a
reklamačním řádem a bez výhrady s nimi souhlasí. Odeslaná objednávka
je návrhem na uzavření kupní smlouvy. Kupující je povinen uvést
správnou a úplnou poštovní adresu, na kterou má být objednané zboží
odesláno, případně uvést jiný daný způsob převzetí objednaného
zboží.
Potvrzení o přijetí objednávky
(návrhu na uzavření kupní smlouvy) a elektronická kopie této
objednávky jsou zaslány kupujícímu na jím uvedenou emailovou
adresu.
V okamžiku, kdy prodávající zašle
kupujícímu na jím uvedenou emailovou adresu potvrzení o zpracování
obdržené objednávky, tato se stává kupní smlouvou se všemi
povinnostmi a důsledky vyplývajícími z platné legislativy
ČR.
Zrušení
objednávky
Kupující
i prodávající mohou bez udání důvodu zrušit objednávku kupujícího až
do okamžiku potvrzení objednávky prodávajícím. Pokud zruší objednávku
prodávající, zpravidla uvede důvod, proč není možné objednávku
potvrdit.
3. Zaslání zboží a platba
Způsob
dopravy
Konkrétní
způsob dodání zboží si volí kupující sám během tvorby objednávky.
Přehled dopravců a aktuální ceník je uveden v sekci Dopravné a Balné.
Dodací
lhůta
Objednané
zboží bude dle jeho dostupnosti a provozních možností prodávajícího
dodáno v co nejkratší době přepravcem dle preferencí zákazníka,
obvykle v termínu 2-4 pracovních dnů, případně dle informace uvedené
v potvrzení objednávky. Zboží se považuje za dodané doručením na
adresu, kterou kupující stanovil ve své objednávce.
Způsob
platby
Konkrétní
způsob platby si volí kupující sám během tvorby objednávky. Zboží je
možné v plné výši uhradit hotově při osobním převzetí zboží na
odběrném místě, dobírkou v místě předání zboží prostřednictvím
smluvní zásilkové služby nebo poukázáním kupní ceny na účet
prodávajícího pod příslušným variabilním symbolem (číslem
objednávky/faktury), který platbu identifikuje. Při bezhotovostní
platbě je zboží odesláno až po připsání úplné částky za zboží na účet
prodávajícího.
Převzetí
zboží
Při
přebírání zboží od dopravce našim zákazníkům doporučujeme
zkontrolovat, zda není zásilka poškozena. V případě mechanického
poškození obalu sepište za přítomnosti dopravce záznam o poškození
zásilky a nechte si tuto skutečnost dopravcem potvrdit. Na základě
vyhotoveného záznamu lze u dopravce reklamovat zásilku a požadovat
náhradu. Podepsáním dodacího listu přepravci kupující souhlasí s
převzetím zboží a stvrzuje, že obal zásilky je mechanicky
nepoškozen.
Vlastnická práva zboží přecházejí z prodávajícího
na kupující až v okamžiku úplného uhrazení ceny zboží.
4.
Odstoupení od kupní smlouvy
Kupující,
který uzavřel kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako
spotřebitel, má právo od kupní smlouvy odstoupit a to do 14 dnů ode
dne převzetí zboží.
Kupující nemůže mimo jiné odstoupit od kupní
smlouvy: o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího
nebo pro jeho osobu (například dodání i nedokončené zakázkové
výroby)
Kupující, který odstoupil od smlouvy, je povinen vrátit
prodávajícímu zboží do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Kupující nese
náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom
případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou
poštovní cestou.
Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, není
prodávající povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu
dříve, než mu kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží
prodávajícímu odeslal.
Postup
v případě odstoupení od smlouvy
Kupující
může od smlouvy odstoupit tak, že tuto skutečnost oznámí
prodávajícímu, a to elektronicky na emailovou adresu
info@celofanove-sacky.eu nebo písemně na adresu prodávajícího
uvedenou v sekci Kontakty. Zásilky, z nichž není patrné proč k
nám byly zaslány, budou vráceny odesílateli.
V
případě, že je zboží vráceno prodávajícímu v jiném než neporušeném
stavu, je kupující povinen nahradit zejména náklady související s
uvedením zboží do původního stavu a vzniklou škodu na zboží. Úhrada
těchto nákladů a škody proběhne tak, že kupní cena, která je
prodávajícímu v případě odstoupení od smlouvy vrácena, je o tyto
náklady odpovídajícím způsobem snížena.
Pokud
kupující splní všechny výše uvedené podmínky pro odstoupení od
smlouvy, prodávající mu vrátí již zaplacenou kupní cenu nebo její
část výlučně bezhotovostním převodem, nejpozději do 14 dnů po vrácení
zboží, a v rámci tohoto postupu: A) vystavení a zaslání účetního
dokladu - opravný daňový doklad (dobropis) kupujícímu na uvedený
email. B) Tento doklad kupující neprodleně opatří čitelně číslem
bankovního účtu k zaslání vrácené kupní ceny, čitelně své jméno,
podpis a datum podpisu. C) Kupující neprodleně doručí takto označený
doklad prodávajícímu poštou nebo emailem. D) Prodávající na základě
potvrzeného dobropisu neprodleně odesílá finanční prostředky,
nejpozději však do 14 dnů od přijetí vráceného zboží.
Formulář k odstoupení od kupní smlouvy v
pdf: formular_odstoupeni_od_ks.pdf
5.
Ochrana
osobních údajů spotřebitele
Veškerá
osobní data a kontaktní údaje uvedené při objednávce zboží jsou
určeny pouze pro účely internetového obchodu www.celofanove-archy.ez,
který s nimi nakládá v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně
osobních údajů.
Kupující bere na vědomí, že jeho emailová adresa
může být použita pouze pro kontaktování od nezávislé hodnotící služby
v podobě dotazníku spokojenosti zákazníka s konkrétním nákupem,
například služba Heuréka
Ověřeno zákazníky.
Pokud
kupující projeví svůj souhlas, může mu prodávající sdělovat emailem a
telefonicky obchodní sdělení s novinkami, nabídkami, inzercí a
nabízet účast v anketách a průzkumech trhu. Svůj souhlas s
uchováváním a zpracováváním osobních údajů nebo se zasíláním
obchodních sdělení může kupující kdykoliv odvolat, a to tak že zašle
emailovou zprávu na info@celofanove-sacky.eu nebo tuto skutečnost
oznámí prodávajícímu telefonicky.
Mimosoudní
řešení sporů
K
mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je
příslušná Česká obchodní inspekce - Inspektorát Plzeňský a
Karlovarský se sídlem v Plzni, Adresa: Houškova 661/33, 326 00
Plzeň, Telefon: 377 323 596, internetová adresa:
https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line
nacházející se na internetové adrese
http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení
sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská
567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa:
http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle
Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne
21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně
nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení
spotřebitelských sporů on-line).
Prodávající
je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění.
Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný
živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném
rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb.,
o ochraně spotřebitele.
Práva
z vadného plnění - reklamační řád
Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady.
Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující
zboží převzal: má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a
chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo
výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu
zboží a na základě reklamy jimi prováděné, se zboží hodí k účelu,
který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží
tohoto druhu obvykle používá, zboží odpovídá jakostí nebo provedením
smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení
určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy, je zboží v
odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a zboží vyhovuje
požadavkům právních předpisů.
Projeví-li
se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí zboží kupujícím, má se za
to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn
uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží
v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Toto ustanovení se
nepoužije u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla
nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým
užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání
nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo
vyplývá-li to z povahy zboží.
V případě
výskytu vady může kupující prodávajícímu předložit reklamaci a
požadovat: výměnu za nové zboží, opravu zboží, přiměřenou slevu z
kupní ceny, odstoupit od smlouvy.
Kupující
má právo odstoupit od smlouvy, pokud má zboží podstatnou vadu, pokud
nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady nebo vad po
opravě, při větším počtu vad zboží.
Prodávající
je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je
přijetí reklamace možné, případně i v sídle nebo místě podnikání.
Prodávající je povinen kupujícímu vydat písemné potvrzení o tom, kdy
kupující právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob
vyřízení reklamace kupující požaduje, jakož i potvrzení o datu a
způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a
době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí
reklamace.
Prodávající nebo jím pověřený
pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří
pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle
druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady.
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bezodkladně,
nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se
prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí
této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a kupující má
právo od kupní smlouvy odstoupit. Za okamžik uplatnění reklamace se
považuje okamžik, kdy dojde projev vůle kupujícího (uplatnění práva
z vadného plnění) prodávajícímu.
Prodávající
písemně informuje kupujícího o výsledku reklamace.
Právo
z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím
věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám
způsobil.
V případě oprávněné reklamace
má kupující právo na náhradu účelně vynaložených nákladů vzniklých v
souvislosti s uplatněním reklamace. Toto právo může kupující u
prodávajícího uplatnit ve lhůtě do jednoho měsíce po uplynutí
záruční doby.
Volbu způsobu reklamace má
kupující.
Práva a povinnosti smluvních
stran ohledně práv z vadného plnění se řídí § 1914 až
1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku
a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
Závěrečná
ustanovení
Veškerá
ujednání mezi prodávajícím a kupujícím se právním řádem České
republiky. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní
prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí právem České
republiky. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z
obecně závazných právních předpisů.
Prodávající není ve vztahu ke
kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení §
1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
Všechna práva
k webovým stránkám prodávajícího, zejména autorská práva k
obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných
známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží prodávajícímu. Je
zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat webové stránky
nebo jejich část bez souhlasu prodávajícího.
Prodávající nenese
odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do
internetového obchodu nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho
určením. Kupující nesmí při využívání internetového obchodu používat
postupy, které by mohly mít negativní vliv na jeho provoz a nesmí
vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám
umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové
vybavení nebo další součásti tvořící internetový obchod a užívat
internetový obchod nebo jeho části či softwarové vybavení takovým
způsobem, který by byl v rozporu s jeho určením či účelem.
Kupující
tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu §
1765 odst. 2 občanského zákoníku.
Kupní smlouva včetně obchodních
podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a
není přístupná.
Znění obchodních podmínek může prodávající měnit
či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti
vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
Toto znění obchodních podmínek nabývá účinnosti dne 1.3.2024